BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kędzierska Joanna (RESOLUTIO)
Tytuł
AC/DC i ocena 360 stopni - różne metody, różne wyniki
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 6, s. 52-56, wykr.
Słowa kluczowe
Ocena pracowników, Ocena pracy, Ocena zintegrowana, System ocen, Metoda 360 stopni
Employee appraisal, Work evaluation, Assessment centre, Assessment system, 360-degree feedback
Abstrakt
Czasami w ramach jednego projektu diagnozy kompetencji pracownicy poddani zostają zarówno ocenie metodą AC/DC, jak i 360 stopni. Wyniki takich procesów mogą budzić zaskoczenie - nierzadko znacznie od siebie odbiegają. Jak to możliwe, że ten sam uczestnik, w ramach tych samych kompetencji, uzyskuje odmienne rezultaty, w zależności od zastosowanej metody oceny? Jak bardzo mogą różnić się wyniki? I czy to oznacza, że procesy przeprowadzone zostały niewłaściwie lub zastosowane metody mają niską wartość diagnostyczną? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu