BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolny Alicja (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Wspomaganie i kontrola procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Modelowanie preferencji a ryzyko '06, 2006, s. 171-178, rys., tab., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Analiza sprzedaży, Zarządzanie sprzedażą, Prognozowanie sprzedaży
Sale, Sales analysis, Sale management, Sales forecasting
Abstrakt
Jednym z procesów zachodzącym w przedsiębiorstwie, podlegającym ciągłej analizie, jest proces sprzedaży. Przedsiębiorstwa, które wdrożyły system komputerowy klasy CRM dysponują narzędziem zwanym lejkiem sprzedaży. Dzięki temu narzędziu możliwa jest szeroka analiza procesu oraz cyklu sprzedaży począwszy od momentu złożenia oferty aż do momentu zakupu. Pozwala ono również na prognozowanie przyszłego poziomu sprzedaży, segmentację klientów oraz kontrolę działu handlowego. W pierwszej części pracy przedstawiono koncepcję zastosowania lejka sprzedaży w analizie cyklu sprzedaży i prognozowaniu poziomu sprzedaży. W części drugiej zaprezentowano przykład obliczeniowy efektywnego wykorzystania lejka sprzedaży z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J. (2004). Zarządzanie relacjami z klientem. Difin, Warszawa.
  2. Strzyżewska M., Rószkiewicz M. (2002). Analizy marketingowe. Difin, Warszawa.
  3. Vose D. (1996). Quantitive Risk Analysis: A Guide to Monte Carlo Simulation Modelling. Jon Wiley&Sons Ltd., New York.
  4. http://www.mathmarketing.com.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu