BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek Bogusław (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Tworzenie organizacji inteligentnej jako nowej wartości firmy
Create a Smart Organization, as the New Value of the Firm
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2013, nr 64, T. 1, s. 157-162, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe
Kreowanie wartości przedsiębiorstwa, Organizacja, Organizacje uczące się, Organizacje inteligentne
Creating company's value, Organisation, Learning organisations, Intelligent organisations
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
W opracowaniu zawarto próbę wyjaśnienia istoty inteligentnej organizacji, jej cech charakterystycznych oraz obszarów, do których odnosimy organizację inteligentną. Dodatkowym celem opracowania jest ukazanie znaczenia organizacji inteligentnej jako pewnego modelu teoretycznego dla podnoszenia sprawności funkcjonowania przedsiębiorstwa, osiągania sukcesów rynkowych - a tym samym podnoszenia wartości firmy jako podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą. (abstrakt oryginalny)

The study contains an attempt to clarify the nature of the intelligent organization, its characteristics and the areas to which we refer intelligent organization. An additional objective of the study is to show the importance of an intelligent organization, as a theoretical model for improving the efficiency of the company, achieving success in the marketplace - and thereby increasing the value of the company, as a business entity. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Brilman J. (2002), Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa.
  2. Grudzewski W.M., Hejduk J.K. (2010), Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa.
  3. Krawiec F. (2009), Wiedza w procesie podejmowania decyzji, "Współczesne Zarządzanie" nr 1.
  4. Penc J., (1998), Zarządzanie wobec wyzwań przyszłości, "Życie Gospodarcze" nr 7.
  5. Penc J. (2008), Encyklopedia zarządzania, Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi, Łódź.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu