- Autor
- Chłodnicki Marcin
- Tytuł
- Gwarancja jakości jako podstawa budowania marketingowych programów lojalności w usługach profesjonalnych
- Źródło
- Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2002, nr 4, 9 s., rys.
- Słowa kluczowe
- Marketing usług, Rynek usług, Usługi, Jakość usług, Programy lojalnościowe
Service marketing, Services market, Services, Quality of services, Loyalty programs - Abstrakt
- Dysertacja obejmuje swoją problematyką przede wszystkim zagadnienia marketingu usług profesjonalnych, jakości, lojalności klientów oraz wybrane obszary polskich regulacji prawnych. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Bibliografia
- Wilson A., "The Marketing of Professional Services", McGraw-Hill Company Ltd., Londyn 1972.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-6465
- Język
- pol