BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skalska Izabela, Szkoda Jerzy
Tytuł
Koncepcja modelu systemu zapewnienia jakości dla małych i średnich przedsiębiorstw świadczących usługi o znaczeniu lokalnym
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 10, s. 14-16, przypisy
Słowa kluczowe
Systemy jakości, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo usługowe, Badania ankietowe
Quality systems, Small business, Service enterprise, Questionnaire survey
Abstrakt
Badania ankietowe przeprowadzone na próbce 27 małych i średnich przedsiębiorstw realizujących usługi o znaczeniu lokalnym, pozwoliły na określenie podstawowych procesów w proponowanym systemie zapewnienia jakości. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Mały Rocznik Statystyczny Polski, Warszawa 2002.
  2. Reforma Administracji Publicznej 1998-2001, red. Józef Płaskonski, wyd. MSWiA, Warszawa, sierpień 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu