BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisiecka Krystyna, Papaj Tomasz
Tytuł
Zarządzanie jakością w urzędach terytorialnej administracji publicznej
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 10, s. 23-25, tab., przypisy
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Instytucje samorządów terytorialnych, Samorząd terytorialny, Administracja publiczna
Quality management, Local government institutions, Local government, Public administration
Abstrakt
Artykuł przedstawia sposoby doskonalenia systemu zarządzania jakością usług w urzędzie administracji publicznej, który aby dobrze funkcjonował powinien spełniać wymagania prawne i normalizacyjne oraz powinien być oparty na współpracy organu wykonawczego i stanowiącego, pełniącego funkcję kontrolera, których nadrzędnym celem będzie odpowiedzialna służba na rzecz obywateli. W opracowaniu zawarte są wybrane problemy kompetencyjne organów stanowiących, czyli rady lub sejmiku wojewódzkiego, oraz organu wykonawczego czyli wójta, burmistrza lub prezydenta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Stec red., Podstawy prawne funkcjonowania terytorialnej administracji publicznej w RP. Samorząd Terytorialny 1-22002, s. 51-52.
  2. Z. Zell, Gazeta Samorządu i Administracji nr 23(145) 3-161 listopada 2003, s. 16.
  3. H. Izdebski, Samorząd terytorialny. Podstawy ustroju i działalność. Wyd. III Lexis Nexis Warszawa 2004, s. 164-165.
  4. M. Bugdol, Produkty urzędów administracji samorządowej, "Problemy Jakości", 9/2002, s. 12-14.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu