BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Anioła Paulina (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu), Czubak Wawrzyniec (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu), Marchwacki Bartosz (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu)
Tytuł
Proces decyzyjny ludzi młodych na rynku produktów i usług bankowych na przykładzie studentów polskich i austriackich
Decision Making Process of Young People on the Banking Services Market on the Example of Polish and Austrian students
Źródło
Journal of Agribusiness and Rural Development, 2011, z. 3 (21), s. 5-12, rys., tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania finansowe, Proces decyzyjny, Studenci, Produkty bankowe
Financial behaviour, Decision proces, Students, Bank product
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszej pracy było porównanie zachowań, na rynku produktów i usług bankowych, studentów polskich i austriackich. Podjęto także próbę stworzenia schematu procesu decyzyjnego ludzi młodych na tym rynku. Cel został zrealizowany poprzez porównanie zachowań finansowych studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i Universität für Bodenkultur w Wiedniu (abstrakt oryginalny)

The aim of this paper was to compare young people's from Poland and Austria behaviour on the banking services market and to create a decision making process scheme of young people. The aim was realised by comparing financial behaviour of students from Poznań University of Life Sciences and Universität für Bodenkultur Wien. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Grzywacz J., 2006. Marketing w działalności banku. Wyd. Difin, Warszawa.
  2. Kotler P., 2005. Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
  3. Pietkun P., 2008. Nasi rówieśnicy. Gazeta Bankowa 46 z dnia 17.11.2008, 22-24.
  4. Rudnicki L., 2000. Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa.
  5. Smyczek S., 2009. Modele zachowań finansowych konsumentów. Marketing i Rynek 10, 8-13.
  6. Solomon R.M., 2006. Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wyd. Helion, Gliwice.
  7. Woś J., Rachocka J., Kacperek-Hoppe M., 2004. Zachowania konsumentów - teoria i praktyka. Wyd. AE, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-5241
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu