- Autor
- Anioła Paulina (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu), Czubak Wawrzyniec (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu), Marchwacki Bartosz (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu)
- Tytuł
- Proces decyzyjny ludzi młodych na rynku produktów i usług bankowych na przykładzie studentów polskich i austriackich
Decision Making Process of Young People on the Banking Services Market on the Example of Polish and Austrian students - Źródło
- Journal of Agribusiness and Rural Development, 2011, z. 3 (21), s. 5-12, rys., tab., bibliogr. 7 poz.
- Słowa kluczowe
- Zachowania finansowe, Proces decyzyjny, Studenci, Produkty bankowe
Financial behaviour, Decision proces, Students, Bank product - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Celem niniejszej pracy było porównanie zachowań, na rynku produktów i usług bankowych, studentów polskich i austriackich. Podjęto także próbę stworzenia schematu procesu decyzyjnego ludzi młodych na tym rynku. Cel został zrealizowany poprzez porównanie zachowań finansowych studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i Universität für Bodenkultur w Wiedniu (abstrakt oryginalny)
The aim of this paper was to compare young people's from Poland and Austria behaviour on the banking services market and to create a decision making process scheme of young people. The aim was realised by comparing financial behaviour of students from Poznań University of Life Sciences and Universität für Bodenkultur Wien. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Grzywacz J., 2006. Marketing w działalności banku. Wyd. Difin, Warszawa.
- Kotler P., 2005. Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
- Pietkun P., 2008. Nasi rówieśnicy. Gazeta Bankowa 46 z dnia 17.11.2008, 22-24.
- Rudnicki L., 2000. Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa.
- Smyczek S., 2009. Modele zachowań finansowych konsumentów. Marketing i Rynek 10, 8-13.
- Solomon R.M., 2006. Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wyd. Helion, Gliwice.
- Woś J., Rachocka J., Kacperek-Hoppe M., 2004. Zachowania konsumentów - teoria i praktyka. Wyd. AE, Poznań.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-5241
- Język
- pol