BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tauber Joanna (Tauber Promotion)
Tytuł
Zarządzanie wartością marki przedsiębiorstwa
Management of the Company Brand Value
Źródło
Kobieta i Biznes, 2003, nr 1-4, s. 30-32, 36, s. 75-78, tab., rys.
Women & Business
Słowa kluczowe
Marka przedsiębiorstwa, Zarządzanie
Enterprise's brand, Management
Abstrakt
W okresie poprzedzającym nasze wejście do Unii na-leżałoby się zastanowić, czy polskie firmy są w stanie sprostać konkurencji firm unijnych o znanych markach. Na świecie przedsiębiorcy już dawno doszli do wniosku, że znana marka korzystnie wpływa na wartość firmy, zwiększa sprzedaż oraz dostarcza posiadaczom akcji wymiernych korzyści finansowych. Dlatego przedsiębiorcy ci dbają o wizerunek i reputację firmy. (fragment tekstu)

In the period preceding our admittance into the European Union the question should be considered whether Polish firms are able to compete with the EU companies of the well-known trademarks. Long ago entrepreneurs all over the world jumped to the conclusion that the well-known trade-mark profitably influences the company value; it enlarges sales and provides share owners with meas-urable financial benefits (profits). Thus, the entrepreneurs are so concerned about the firm image and reputation. (fragment of text)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9427
Język
pol, eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu