- Autor
- Mirski Andrzej (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
- Tytuł
- Wprowadzenie do problematyki promocji narodowej
- Źródło
- Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 81-97, bibliogr. 8 poz.
Culture Management - Słowa kluczowe
- Instrumenty marketingowe, Marketing terytorialny, Promocja, Wizerunek państwa, Marka
Marketing instruments, Territorial marketing, Promotion, Image of the country, Brand - Abstrakt
- Na początku artykułu przedstawiono promocję jako podstawowy instrument marketingu. Następnie omówiono koncepcję marketingu terytorialnego, marketingu państwa, kraju i narodu. Opisano zestaw instrumentów marketingu narodowego oraz tworzenie wizerunku państwa, kraju i narodu. Na koniec zaprezentowano na czym powinna się opierać strategia rozwoju marki Polski.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 1994.
- Cholewa T., Marketing terytorialny a marketing relacyjny, "Marketing i Rynek" 2000, nr 12
- KotlerPh., Marketing, Warszawa 1994.
- Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S., Marketing narodów: Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Kraków 1999.
- Mazurek-Łopacińska K, Kultura w gospodarce rynkowej - problemy adaptacji marketingu, Wrocław 1997.
- Polityka kulturalna państwa - założenia, Ministerstwo Kultury i Sztuki, Warszawa 1992.
- Secomski K., Ekonomika regionalna, Warszawa 1982.
- Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R. jun., Kierowanie, Warszawa 1998.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1896-8201
- Język
- pol