BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mirski Andrzej (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Tytuł
Wprowadzenie do problematyki promocji narodowej
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 81-97, bibliogr. 8 poz.
Culture Management
Słowa kluczowe
Instrumenty marketingowe, Marketing terytorialny, Promocja, Wizerunek państwa, Marka
Marketing instruments, Territorial marketing, Promotion, Image of the country, Brand
Abstrakt
Na początku artykułu przedstawiono promocję jako podstawowy instrument marketingu. Następnie omówiono koncepcję marketingu terytorialnego, marketingu państwa, kraju i narodu. Opisano zestaw instrumentów marketingu narodowego oraz tworzenie wizerunku państwa, kraju i narodu. Na koniec zaprezentowano na czym powinna się opierać strategia rozwoju marki Polski.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 1994.
  2. Cholewa T., Marketing terytorialny a marketing relacyjny, "Marketing i Rynek" 2000, nr 12
  3. KotlerPh., Marketing, Warszawa 1994.
  4. Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S., Marketing narodów: Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Kraków 1999.
  5. Mazurek-Łopacińska K, Kultura w gospodarce rynkowej - problemy adaptacji marketingu, Wrocław 1997.
  6. Polityka kulturalna państwa - założenia, Ministerstwo Kultury i Sztuki, Warszawa 1992.
  7. Secomski K., Ekonomika regionalna, Warszawa 1982.
  8. Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R. jun., Kierowanie, Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu