- Autor
- Szelągowska Małgorzata
- Tytuł
- Działalność edukacyjna Luwru jako element strategii marketingowej
- Źródło
- Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 157-164
Culture Management - Słowa kluczowe
- Polityka komunikacyjna, Muzea, Strategia marketingowa, Wizerunek przedsiębiorstwa
Communication policy, Museums, Marketing strategy, Company image - Firma/Organizacja
- Luwr
Louvre - Abstrakt
- Tematem niniejszego artykułu jest wprowadzona przez Luwr nowa polityka komunikacji skierowana do publiczności, która spowodowała spektakularny wzrost liczby osób odwiedzających muzeum, a jej efektem jest trwała poprawa wizerunku instytucji. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- P. Rosenber, słowo wstępne w: Louvre, Avril, mai, juin 2001, Paryż 2001.
- Louvre. Activités pour adultes. Visites-conférences et ateliers pour visiteurs individuels - avril, mai, juin 2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1896-8201
- Język
- pol