BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szelągowska Małgorzata
Tytuł
Działalność edukacyjna Luwru jako element strategii marketingowej
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 157-164
Culture Management
Słowa kluczowe
Polityka komunikacyjna, Muzea, Strategia marketingowa, Wizerunek przedsiębiorstwa
Communication policy, Museums, Marketing strategy, Company image
Firma/Organizacja
Luwr
Louvre
Abstrakt
Tematem niniejszego artykułu jest wprowadzona przez Luwr nowa polityka komunikacji skierowana do publiczności, która spowodowała spektakularny wzrost liczby osób odwiedzających muzeum, a jej efektem jest trwała poprawa wizerunku instytucji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. P. Rosenber, słowo wstępne w: Louvre, Avril, mai, juin 2001, Paryż 2001.
  2. Louvre. Activités pour adultes. Visites-conférences et ateliers pour visiteurs individuels - avril, mai, juin 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu