BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Marciniak Beata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Systemy normatywne regulujące sferę badań marketingowych w Polsce - doniesienie z badania empirycznego
Normative Systems for Market Research in Poland
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 8 (CD), s. 531-536
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Badanie jakościowe, Marketing, Regulacje prawne
Marketing research, Qualitative research, Marketing, Legal regulations
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Opracowanie ma na celu przedstawienie cząstkowych wyników badania eksploracyjnego poświęconego problematyce systemów normatywnych odnoszących się do badań marketingowych. Wśród szczegółowych celów badawczych znalazły się m.in. ocena znajomości systemów normatywnych obowiązujących w Polsce, identyfikacja źródeł wiedzy na temat uregulowań bezwzględnie i względnie obowiązujących oraz analiza motywów i konsekwencji ich nieprzestrzegania przez różne grupy uczestników procesu badawczego.(abstrakt oryginalny)

This paper reports findings form qualitative research on regulations to be in force in Poland that influence market research. The following research objectives were discussed: knowledge of the legal and facultative regulations on market research, sources of information on legal regulations, reasons for violation of legal regulations and their consequences.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu