BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołuchowski Jerzy (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach), Ziemba Ewa (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Wiedza małych i średnich firm polskich o możliwościach E-marketingu
Knowledge of e-marketing opportunities in Polish small and medium enterprises
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Systemy wspomagania organizacji SWO '2002, 2002, 205-211, tab.
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Szkolenia, Systemy ekspertowe, Internet
e-marketing, Training, Expert systems, Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W nadchodzących latach firmy chcąc osiągnąć korzyści biznesowe będą musiały stosować rozwiązania oparte na technologii internetowej. Jednym z ważnych obszarów zastosowań Internetu jest marketing. W artykule przedstawiono aktualny stan wiedzy małych i średnich firm polskich nt. możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej, potrzeby firm odnośnie nowego medium marketingu oraz zapotrzebowanie na interaktywne szkolenia i doradztwo. (abstrakt oryginalny)

In the years to come enterprises will have to apply internet technology based solutions if they want to succeed in business. Marketing constitutes one of the most important internet applications. The article presents current status of small and medium enterprises' knowledge on opportunities for using Internet in marketing activity, needs of enterprises as far as new marketing medium is concerned, and a supply for interactive training and consultancy. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu