BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zdonek Dariusz (Politechnika Śląska)
Tytuł
Kierunki rozwoju reklamy internetowej w Polsce
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Systemy wspomagania organizacji SWO 2006, 2006, s. 321-330, rys., wykr., bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Komunikowanie w internecie, Marketing internetowy, Serwis internetowy, World Wide Web (WWW), Reklama komputerowa
Internet, Communication on the Internet, e-marketing, Website, World Wide Web (WWW), Computer advertising
Abstrakt
Celem działalności reklamowej w Internecie dla większości firm jest zwiększenie ilości odwiedzin własnej strony WWW, czyli stworzenie świadomości produktu, firmy lub usługi oraz wzbudzenie zainteresowania produktem, firmą lub marką oraz zwiększenie sprzedaży własnych towarów lub usług. Takie postępowanie jest zgodne z klasycznym podejściem do projektowania reklamy. Menedżerowie odpowiedzialni za marketing chcąc podejmować racjonalne decyzje w działaniach związanych z Internetem powinni dobrze orientować się w temacie form reklamy w Internecie oraz śledzić ich zmiany, aby móc przygotowywać skuteczne strategie działań w komunikacji marketingowej.Niniejsze opracowanie zawiera analizę form reklamy wykorzystywanych w polskim Internecie. Jest także próbą odpowiedzi na pytanie o kierunki rozwoju reklamy internetowej w najbliższej przyszłości. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://www.adnet.pl/index.php?id=witryna&nr=40 (2006).
  2. http://www.arbomedia.pl (2006).
  3. Bednarek Z., Pietrzak K.: Internet TV - koniec klasycznej telewizji?, http://www.internetstandard.pl/news/91636.html (04.2006).
  4. Komunikaty CBOS nr BS/68/2005 i nr 3515 z 03.2006 r. http://www.cbos.pl/spiskom.pol/2005/k_068_05.pdf, http ://www. internetstandard.pl/news/92104/100. html
  5. Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. WZ UW, Warszawa 2001.
  6. Frontczak T.: Marketing internetowy w wyszukiwarkach. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  7. Megapanel PBI/Gemius, listopad 2005.
  8. Google http://google.pl/adsense, http://google.pl/adword
  9. Górak M.: IAB: nadspodziewanie dobry 2005 rok, http://www.internet-standard.pl/news/news.asp?m=29&id=92252 (04.2006).
  10. Interactive Advertising Bureau http://www.iab.com.pl, http://www.iab.net/ standards/measurement.asp
  11. http://planner.idmnet.pl/slowniczek.html (2006).
  12. http://www.internetstandard.pl/sonda/391.html (2005).
  13. http://vvvvw.jabberp.org/Witamy
  14. Jankowski P.: Cena lojalności. "Businessman" 2002, nr 6.
  15. Meller A.: IAB rozlicza z reklamy video, http://www.internetslandard.pl/ news/90840 (03.2006).
  16. Meller A.: Inwestorzy będą chętniej wydawać na Internet, http://www.internetstandard.pl/news/87566.litml (01.2006).
  17. Meller A.: Polski e-rynek się poszerzy, http://www.internetstandard.pl/ news/86866.html (12.2005).
  18. Netsprint: Reklama w wyszukiwarce na Wp.pl http://biznes.szukaj.wp.pl/ boksy.html?ticaid= 11710 (2006).
  19. http://reklama.onet.p1/0,1297466,0,produkty.html (2006).
  20. Penc J.: Decyzje menedżerskie - o sztuce zarządzania. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001.
  21. http://www.programs.pl/podkategoria,KomunikacjaDodatki_do_komumkatorow_ internetowych, 1,1 .html (2006).
  22. Reklama 2006: http://serwisy.gazeta.pl/reklama/0,0.html http://reklama. interia.pl/index.html?k=9&co=d&xf=l, http://reklama.onet.pl/, http://www. wp.pl/ r/Erl320
  23. Sieci reklamowe 2006: http://adclick.pl, http://adnet.pl, http://warbomedia. pl, http://idmnet.pl
  24. http://www.tradedoubler.com (2006)
  25. Wikipedia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu