BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zdonek Iwona (Politechnika Śląska)
Tytuł
Determinanty atrakcyjności nadawcy strony internetowej
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Systemy wspomagania organizacji SWO 2006, 2006, s. 331-340, tab., wykr., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
World Wide Web (WWW), Biznes elektroniczny, Handel elektroniczny, Reklama w internecie, Psychologia reklamy
World Wide Web (WWW), e-business, e-commerce, Internet advertising, Psychology of advertising
Abstrakt
Komunikowanie się z rynkiem za pośrednictwem strony WWW ma wszystkie cechy modelu komunikowania. Nadawcą jest przedsiębiorstwo, które swój przekaz dotyczący oferty handlowej kieruje do odbiorców, jakimi są jego klienci, obecni lub potencjalni, licząc na to, że przekaz ten przyniesie efekty w postaci skorzystania z oferty kupna produktów lub usług. Ze względu więc na cel perswazyjny takiego procesu komunikacji istotne jest, aby charakteryzował się on elementami ułatwiającymi osiągnięcie tego celu. O niektórych aspektach atrakcyjności formy komunikatu WWW napisano przy okazji omawiania metod eliminacji znużenia stroną WWW. W niniejszym opracowaniu podjęto kwestię osoby nadawcy, a zwłaszcza cech przesądzających o jego atrakcyjności, takich jak wiarygodność, popularność i sympatyczność. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Cialdini R.: Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. GWP, Gdańsk 2004.
  2. Doliński D.: Psychologiczne mechanizmy reklamy. GWP, Gdańsk 2003.
  3. Zdonek I.: Metody eliminacji zjawiska znużenia stroną www. Systemy Wspomagania Organizacji 2004. AE, Katowice 2004.
  4. Zdonek I.: Determinanty skuteczności stron internetowych przedsiębiorstwa w komunikacji z rynkiem. Politechnika Śląska, Zabrze 2005.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu