BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pokusa Tadeusz (Uniwersytet Opolski; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Tytuł
Łańcuch tworzenia wizerunku w układzie rynkowym
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2008, t. 9, s. 31-39
Culture Management
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Świadomość konsumenta, Wizja przedsiębiorstwa
Company image, Consumer awareness, Company vision
Abstrakt
Na początku artykułu omówiono istotę i proces tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa w świadomości społeczeństwa. Następnie przedstawiono proces ułatwiający opracowanie wspólnej wizji wizerunku. Na koniec zaprezentowano model łańcucha tworzenia wizerunku w układzie rynkowym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. T. Sztucki, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Warszawa 1995, s. 153;
  2. H. Mruk, Rola mediów w komunikowaniu wizerunku marki, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 21-33.
  3. B. Szymoniuk, M. Rzemieniak, A. Jachim, S. Skowron, Promocja przedsiębiorstwa i produktu, Lublin 1998, s. 41.
  4. T. Goban-Klas, Nowe media elektroniczne w kształtowaniu nowego rynku, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 15-21.
  5. R. Niestrój , Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Warszawa 1996, s. 92.
  6. M. Christopher, Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi, Kraków 1998, s. 242;
  7. D.C. Pring, The Joint Industry Conference on ECR, Chicago 1996, s. 66.
  8. Pabian, Profesjonalne zarządzanie zadowoleniem klientów, "Manager" 2001, nr 1(46), s. 35.
  9. Z.M. Skowroński, Łańcuch dostaw problem konferencji TRANS '99, "Logistyka" 2000, nr 1, s. 25.
  10. A.J. Martin, Infopartnering. The Ultimate Strategy for Achieving Efficient Consumer Response, New York, Singapore, Toronto 1994.
  11. T. Pokusa, Komunikowanie się firmy z otoczeniem i łańcuch tworzenia wizerunku, (w:) Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej, Opole 2005, s. 89-107.
  12. A.F.J. Stoner, Ch. Wankel, Kierowanie, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu