BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barańska Katarzyna (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Tytuł
"Kto ty jesteś?". Wyimek z Nocy Muzeów Krakowskich AD 2008
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2008, t. 9, s. 97-105, bibliogr. 4 poz.
Culture Management
Słowa kluczowe
Muzea, Uczestnictwo w kulturze, Promocja miasta
Museums, Participation in culture, City promotion
Abstrakt
Noc Muzeów ma przede wszystkim znaczenie promocyjne. W artykule opisano Noc Muzeów w Krakowie w 2008 roku, która odbyła się pod hasłem "Niepodległość". Omówiono atrakcje jakie czekały na zwiedzających oraz wyniki ankiet przeprowadzonych przez Muzea podczas trwania Nocy Muzeów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. "Newsletter of the International Council of Museums", 2008, t. 61, nr 1.
  2. M. Oleszkiewicz, G. Pyla, Szkoło! Gdy cię wspominam..., Kraków 2000, s. 14.
  3. T. Edensor, Tożsamość narodowa, kultura popularna i życie codzienne, Kraków 2004, s. 240.
  4. A. Kościuszko, Muzeum nie tylko dla muzealników. O roli muzeów i marketingu w muzeach na przykładzie Nocy Muzeów, Dnia Otwartych Drzwi Muzeów Krakowskich i Muzeobrania, niepublikowana praca magisterska napisana w 2006 roku pod kierunkiem prof. dra hab.. Emila Orzechowskiego, s. 105.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu