BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Blicharz Piotr (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Pozyskiwanie lojalności klientów przez sieci handlowe przy użyciu nowoczesnych narzędzi
Gaining Customer Loyalty for Retailers Using Modern Tools
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 11 (CD), s. 104-112, rys., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Media społecznościowe, Sieci handlowe, Badania empiryczne
Customer loyalty, Loyalty programs, Social media, Chain stores, Empirical researches
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych, dotyczących pozyskiwania klientów przez sieci handlowe poprzez programy lojalnościowe. Dokonano charakterystyki programów lojalnościowych, omówiono przyczyny przynależności konsumentów do programów, a także dokonano oceny wykorzystania nowoczesnych narzędzi w programach lojalnościowych. (abstrakt oryginalny)

The article presents the result of research concerning acquairing customers by retailers through loyalty programs. There have been characteristics of loyalty programs, reasons for consumer loyalty programs, as well as an assessment of the use of modern tools in loyalty programs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. De Pourbaix, P. (2010). Proces zakupowy młodych nabywców. W: Rosa G., Smalec A. (red.), Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
  2. Dudek, K. (2010). Jola lojalna, czyli Polak w gąszczu programów lojalnościowych. http://www.bankier.pl/wiadomosc (14.04.2014).
  3. Dziubdziela, A. (2013). Obecne trendy i rozwiązania w programach lojalnościowych. http://www.iReward24.pl (25.05.2014).
  4. Miączyński, P., Kostrzewski, L. (2013). Programy lojalnościowe w smartfonie zamiast na papierze. http://www.gazeta.pl (14.06.2014).
  5. Furtak, R. (2003). Marketing partnerski na rynku usług. Warszawa: PWE.
  6. Szewczyk, Ł. (2014). Rusza Tesco Clubcard, 2009. http://www.carrefour.pl (05.05.2014).
  7. Pilarczyk, B., Mruk, H. (red.) (2007). Kompendium wiedzy o marketingu. Warszawa: PWN.
  8. Od jutra rusza program lojalnościowy Tesco Clubcard (05.05.2014).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu