- Autor
- Januszkiewicz Aleksandra (Politechnika Łódzka), Makowska Aleksandra (Politechnika Łódzka)
- Tytuł
- Rozwój e-administracji jako element zarządzania relacjami z klientem
The Development of E-government as an Element of Customer Relationship Management - Źródło
- Marketing i Rynek, 2014, nr 11 (CD), s. 181-191, rys., bibliogr. 9 poz.
- Słowa kluczowe
- e-administracja, Administracja publiczna, e-usługi publiczne, Marketing relacji, Zarządzanie, Relacje z klientami, Wyniki badań
e-government, Public administration, Public e-services, Relationship marketing, Management, Relationships with customers, Research results - Uwagi
- streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
- Abstrakt
- Rozwój świadomości obywateli - klientów usług publicznych jest zjawiskiem ogólnoświatowym. Administracja publiczna, tak jak usługi komercyjne, podlega rozwojowi w kierunku zwiększenia przydatności świadczonych usług dla konsumenta. Wykorzystanie Internetu do działalności staje się w sytuacji jego powszechności wymogiem koniecznym. A zadowolenie obywatela z usług świadczonych przez państwo jest podstawowym celem działalności służb publicznych. (abstrakt oryginalny)
Developing awareness of citizens - public service clients is a global phenomenon. Public administration, such as commercial services, is evolving towards increasing the usefulness of the services provided to the consumer. The use of the Internet for activity is in a situation of its universality necessary requirement. A citizen satisfaction with the services provided by the state is the main aim of public services. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Grosse, G. (2008). Czy Polska potrzebuje dobrego rządzenia? Analizy i Opinie. Instytut Spraw Publicznych Nr 85.
- Kozek W. (red. nauk.) (2011). Gra o jutro usług publicznych w Polsce. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
- Luterek M. (2010). E-government. Systemy informacji publicznej. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji (2013). Polska 2030. Trzecia fala nowoczesności. Długookresowa Strategia Rozwoju Kraju. Warszawa.
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji (2014). Program Zintegrowanej Informatyzacji Państwa. Warszawa.
- Otto J. (2004). Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Warszawa: C.H. Beck.
- PBI.org.pl (2013). E-administracja w oczach internautów - 2013. Warszawa.
- PBS (2013). Wpływ cyfryzacji na działanie urzędów administracji publicznej w Polsce w 2013 r. Warszawa.
- Stodulny P. (2008). Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Warszawa: CeDeWu Sp. z o.o.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1231-7853
- Język
- pol