BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Januszkiewicz Aleksandra (Politechnika Łódzka), Makowska Aleksandra (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Rozwój e-administracji jako element zarządzania relacjami z klientem
The Development of E-government as an Element of Customer Relationship Management
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 11 (CD), s. 181-191, rys., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
e-administracja, Administracja publiczna, e-usługi publiczne, Marketing relacji, Zarządzanie, Relacje z klientami, Wyniki badań
e-government, Public administration, Public e-services, Relationship marketing, Management, Relationships with customers, Research results
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Rozwój świadomości obywateli - klientów usług publicznych jest zjawiskiem ogólnoświatowym. Administracja publiczna, tak jak usługi komercyjne, podlega rozwojowi w kierunku zwiększenia przydatności świadczonych usług dla konsumenta. Wykorzystanie Internetu do działalności staje się w sytuacji jego powszechności wymogiem koniecznym. A zadowolenie obywatela z usług świadczonych przez państwo jest podstawowym celem działalności służb publicznych. (abstrakt oryginalny)

Developing awareness of citizens - public service clients is a global phenomenon. Public administration, such as commercial services, is evolving towards increasing the usefulness of the services provided to the consumer. The use of the Internet for activity is in a situation of its universality necessary requirement. A citizen satisfaction with the services provided by the state is the main aim of public services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grosse, G. (2008). Czy Polska potrzebuje dobrego rządzenia? Analizy i Opinie. Instytut Spraw Publicznych Nr 85.
  2. Kozek W. (red. nauk.) (2011). Gra o jutro usług publicznych w Polsce. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
  3. Luterek M. (2010). E-government. Systemy informacji publicznej. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
  4. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji (2013). Polska 2030. Trzecia fala nowoczesności. Długookresowa Strategia Rozwoju Kraju. Warszawa.
  5. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji (2014). Program Zintegrowanej Informatyzacji Państwa. Warszawa.
  6. Otto J. (2004). Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Warszawa: C.H. Beck.
  7. PBI.org.pl (2013). E-administracja w oczach internautów - 2013. Warszawa.
  8. PBS (2013). Wpływ cyfryzacji na działanie urzędów administracji publicznej w Polsce w 2013 r. Warszawa.
  9. Stodulny P. (2008). Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Warszawa: CeDeWu Sp. z o.o.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu