BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baran Radosław (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Rynkowe uwarunkowania prowadzenia sklepów internetowych przez duże sieci handlu detalicznego
The Market Conditions of the Running of the Internet Shops by the Large Retailers
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 8 (CD), s. 804-809
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Handel elektroniczny, Handel detaliczny, Przedsiębiorstwo, Sieci handlowe
Internet shopping, e-commerce, Retail trade, Enterprises, Chain stores
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Artykuł dotyczy uczestnictwa dużych sieci handlu detalicznego w handlu elektronicznym. Duże przedsiębiorstwa handlu detalicznego szukają dodatkowych możliwości rozwoju. Jedną z takich możliwości jest prowadzenie sklepów internetowych. Celem artykułu jest zidentyfikowanie i scharakteryzowanie rynkowych uwarunkowań prowadzenia sklepów internetowych przez duże sieci handlu detalicznego. W artykule opisano uwarunkowania rynkowe prowadzenia sklepów internetowych przez duże sieci handlu detalicznego, Dodatkowo scharakteryzowano, jak uwarunkowania prowadzenia sklepów internetowych kształtują się w warunkach polskich oraz opisano skutki prowadzenia sklepów internetowych.(abstrakt oryginalny)

The article concerns the participation of the large retailers in the e-commerce. The large retailers search the additional possibilities of development. The running of the internet shops is one of such possibilities. The aim of the article is to identify and to characterize the market conditions of the running of the internet shops by the large retailers. In the article, the market conditions of the running of the internet shops by the large retailers are described. In the next part of the article, the conditions of the running of the internet shops in Poland are characterized. Later, the results of the running of the internet shops are described.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. B.Jin, J.Y.Park, J.Kim, Joint influence of online store attributes and offline operations on performance of multichannel retailers, "Behaviour & Information Technology‖ 2010, Vol. 29, No. 1, s. 85-96.
  2. V.Badrinarayanan, E.P.Becerra, Ch.H.Kim, S.Madhavaram, Transference and congruence effects on purchase intentions in online stores of multi-channel retailers: initial evidence from the U.S. and South Korea, "Journal of the Academy of Marketing Science‖ 2012, Vol. 40, No. 4, s. 539-557.
  3. Y.Xing, D.B.Grant, A.C.McKinnon, The interface between retailers and logistics service providers in the online market, "European Journal of Marketing‖ 2011, Vol. 45, No. 3, s. 334-357.
  4. S.Kumar, J.Eidem, D.N.Perdomo, Clash of the e-commerce titans: A new paradigm for consumer purchase process improvement, "International Journal of Productivity and Performance Management‖ 2012, Vol. 61, No. 7, s. 805-830.
  5. R.Hackney, K.Grant, G.Birtwistle, The UK grocery business: towards a sustainable model for virtual markets, "International Journal of Retail & Distribution Management‖ 2006, Vol. 34, No. 4/5, s. 354-368.
  6. M.Wilson-Jeanselme, J.Reynolds, Growth without profit: explaining the internet transaction profitability paradox, "Journal of Retailing and Consumer Services‖ 2005, Vol. 12, No. 3, s. 165-177.
  7. N.F.Doherty, F.Ellis-Chadwick, Exploring the drivers, scope and perceived success of e-commerce strategies in the UK retail sector, "European Journal of Marketing‖ 2009, Vol. 43, No. 9/10, s. 1246-1262.
  8. I.Pentina, L.E.Pelton, R.W.Hasty, Performance Implications of Online Entry Timing by Store-Based Retailers: A Longitudinal Investigation, "Journal of Retailing‖ 2009, Vol. 85, No. 2, s. 177-193.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu