BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika (Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi)
Tytuł
Zakupy grupowe w strategii marketingowej firm usługowych w województwie łódzkim w świetle badań własnych
Group Buying in service companies marketing strategy in Łódź Voivodeship based on own studies
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 8 (CD), s. 859-866, wykr.
Słowa kluczowe
Klient, Przedsiębiorstwo usługowe, Zakupy grupowe, Strategia marketingowa
Customer, Service enterprise, Group purchasing, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Kraj/Region
Województwo łódzkie
Abstrakt
E-commerce w Polsce wciąż rozwija się dynamicznie, powiększając systematycznie grono swoich zwolenników. Jednakże na przestrzeni ostatnich dwóch lat, rynek zakupów grupowych ustabilizował się, zmuszając część portali do zmiany profilu i zakresu oferowanych usług. I chociaż powszechnie mówi się o problemach w tym sektorze e-handlu, to wciąż stanowi on atrakcyjną alternatywę dla wielu przedsiębiorstw usługowych. Niestety jednak wiele spośród nich dostrzega w zakupach grupowych jedynie możliwość taniej promocji. Na rozwój mają jednak szansę tylko te, które poprzez świadczone usługi będą wpływały na zmysły klienta budując jego pozytywne doświadczenia.(abstrakt oryginalny)

E-commerce in Poland is still developing dynamically and it is expanding its number of supporters. However, over the past 2 years, a group buying market has become stabilised and forced a part of portals to change their profiles and a scope of offered services. Although it is commonly claimed that there are numerous problems in this sector of e-commerce, it still constitutes an attractive alternative to many service companies. Unfortunately, lots of them only see a possibility of a cheap promotion in group buying. Only those service companies have an opportunity to develop which through offered services will influence on a customer's senses and create his/her positive experiences(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Gieracz, Stare mity i nowy marketing, "Marketing w Praktyce‖ 2012, nr 7. 3
  2. G. Zaltman, Jak myślą klienci, Harvard Business Press, Poznań 2008, s. 41.
  3. B. Filipiak, A. Panasiuk, Przedsiębiorstwo usługowe - zarządzanie, PWN, Warszawa 2008, s. 15.
  4. H. Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012, s. 145
  5. R. Kozielski, Jak nie zostac z tyłu "Marketing w Praktyce‖ 2013, nr 2, s. 30.
  6. A. Potrykus-Wincza, Multiprzyszłość marketingu zmysłów, "Marketing w Praktyce‖ 2013, nr 10, s. 77.
  7. I. Skowronek, Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2012, s. 108.
  8. B. Hulten, N. Broweus, M. van Dijk, Marketing sensoryczny, PWE, Warszawa 2011, s. 43.
  9. P. Lipiec, Serwisy zakupów grupowych, [w:] M. Dutko (red.), Biblia e-biznesu, Helion, Gliwice 2013, s. 365
  10. W. Żbikowski, Kim są e-zakupowicze,[w]: A. Jadczak (red.),Raport e-Commerce 2012, Internet Standard, Warszawa 2012, s. 4.
  11. G. Szymański, T. Czajkowski, Polskie e-commerce w 2012 roku - analiza rynku e-sklepów, [w]: M. Borowik (red.), Raport Ecommerce Standard o krok przed konkurencją, Internet Standard, Warszawa 2013, s. 14.
  12. M.Boguszewicz - Kreft, Marketing doświadczeń, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2013, s. 72.
  13. C.K. Prahalad, V.Ramaswamy, Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005, s. 151.
  14. W. Wrzosek (red.), Strategie marketingowe, PWE, Warszawa 2012, s. 265.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu