BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nikodemska Sabina (RESOLUTIO)
Tytuł
Kompetencje od A do Z (1) : Jak je zdefiniować?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 9, s. 60-64, schem.
Słowa kluczowe
Kompetencje, Zarządzanie kompetencjami, Model kompetencji, Kompetencje pracownicze
Competences, Competence management, Competence model, Employees competencies
Abstrakt
Kompetencje to posiadana wiedza, umiejętności i postawy pozwalające realizować zadania zawodowe na odpowiednim poziomie. Najczęściej to po stronie pracowników obszaru HR i/lub menedżerów spoczywa odpowiedzialność za określenie, jakie kompetencje będą wymagane na stanowisku pracy lub oczekiwane wobec każdego pracownika firmy. Wybór i definiowanie kompetencji często bywa sporym wyzwaniem, dlatego w artykule tym znajdzie się kilka podpowiedzi, jakie elementy warto uwzględnić, definiując kompetencje i jak wygląda obecna praktyka różnych firm w tym zakresie. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu