BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwińska-Knop Krystyna (Uniwersytet Łódzki), Zając Dagmara (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym
Logistics as a Determinant of Value Creation for the Customer in Electronic Commerce
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 8 (CD), s. 852-858, rys., wykr.
Słowa kluczowe
Logistyka, Obsługa klienta, Wartość dla klienta
Logistics, Customer service, Value to customer
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Dostarczenie klientowi oczekiwanych przez niego korzyści to podstawa działalności każdego przedsiębiorstwa. W handlu elektronicznym wartości dla klienta są określane przez ofertę, ceny, image sklepu, bezpieczeństwo zakupów, poziom obsługi W referacie wskazano na logistyczne aspekty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym, uznając, że organizacja dostaw i koszty z nią związane mają wpływ na satysfakcję klientów. Rozważania oparto na literaturze przedmiotu, źródłach wtórnych oraz badaniach empirycznych zrealizowanych wśród 419 klientów sklepów internetowych oraz w 129 internetowych sklepach(abstrakt oryginalny)

The value for customers in e-commerce is determined by the offer, prices, image of the store, customer service, the safety of the purchase process. The aim of the article is to present the logistical aspects of creating value for customers assuming that delivery process the costs associated with it have an impact on customer satisfaction. Considerations are based on the subject literature, secondary sources and empirical research carried out among 149 online shoppers and in 129 stores(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Hartman, J. Sifonis, J. Kador, E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce cyfrowej, Wyd. K.E. Liber, Warszawa 2001 s. 14.
  2. M. Szymura-Tyc, Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2005, s. 91-93.
  3. T. Taranko, Jak wydatki na marketing przekształcane są w wartość przedsiębiorstwa-ujęcie modelowe, Handel Wewnetrzny tom I, 2013 nr 3, s. 270-275.
  4. A. Oleksiuk, Konsument na rynku e-Commerce, Wyd. Wyższej Szkoły Umiejętności w Kielcach, Kielce 2006, s. 67
  5. P. Schuderer, Prozeβorientierte Analyse und Rekonstruktion logistischer Systeme. Konzeption - Methoden - Werkzeuge, Gabler Verlag, Deutscher Universitäts Verlag, Wiesbaden 1996, s. 59-60.
  6. P. Blaik, R. Matwiejczuk, Logistyczny łańcuch tworzenia wartości, Uniwersytet Opolski, Opole 2008, s. 26
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu