BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Penkowska Grażyna (Uniwersytet Gdański)
Tytuł
Polski e-learning w opiniach ekspertów cz. I
Źródło
e-mentor, 2007, nr 3, s. 16-19, tab., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Szkolnictwo wyższe, Edukacja elektroniczna
e-learning, Higher education, e-education
Uwagi
streszcz.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W środowisku akademickim nieprzerwanie trwają dyskusje nad polskim e-learningiem. Sprawdzone modele e-edukacji w USA i krajach Europy Zachodniej nie do końca pasują do polskich realiów. Po około dziesięciu latach wdrażania indywidualnych projektów e-learningowych na różnych polskich uczelniach można potwierdzić istnienie niemałej grupy osób będących "fachowcami od e-edukacji" w polskiej przestrzeni edukacyjnej. Z kilkoma osobami, które śmiało można nazwać ekspertami od e-learningu, przeprowadzone zostały wywiady dotyczące edukacji zdalnej w Polsce. Niniejszy artykuł jest pierwszym doniesieniem z badań. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Górnikiewicz J.Z., Instytucje w USA oferujące studia na odległość, Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń 2004.
  2. Kvale S., Interview. Wprowadzenie do jakościowego wywiadu badawczego, Trans Humana, Białystok 2004. .
  3. Męczkowska A., Fenomenografia jako podejście badawcze w obszarze studiów edukacyjnych, "Kwartalnik Pedagogiczny" 2003, nr 3 (189). .
  4. http://www.bip.nauka.gov.pl/, [18.05.07].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu