BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przybylska Ewa
Tytuł
Kształcenie moderatorów edukacji dorosłych - Blended Learning
Źródło
e-mentor, 2007, nr 3, s. 54-61, wykr., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Szkolnictwo wyższe, Uczenie się
e-learning, Higher education, Studying
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Geneza projektu Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu we współpracy z Uniwersytetem Bielefeld zainicjował w 2005 roku długofalowy projekt pt. Kształcenie moderatorów edukacji dorosłych, obejmujący cykl kursów moderacji dla studentów uniwersytetów Europy Środkowo-Wschodniej. Projekt jest realizowany dzięki finansowemu wsparciu Niemieckiego Związku Uniwersytetów Powszechnych (dvv international). (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Arnold R., Siebert H., Konstruktivistische Erwachsenenbildung, Schneider Verlag Hohengehren, 1995.
  2. Graeßner G., Moderation - ein Leitfaden für die Aus- und Weiterbildung in der Erwachsenenbildung, manuskrypt opracowany dla potrzeb projektu. .
  3. Konrad K., Taub S., Selbstgesteuertes Lernen in Theorie und Praxis, Oldenbourg Schulbuchverlag, Monachium 1999. .
  4. Kraft S., Selbstgesteuertes Lernen. Problembereiche in Theorie und Praxis, "Zeitschrift für Pädagogik" 1999, nr 45. .
  5. Kröger H., Reisky A., Blended Learning - Erfolgsfaktor Wissen, [w:] N. Meder, Wissen und Bildung im Internet, Band 6, Bertelsmann, Bielefeld 2004. .
  6. Notzon K., Blended Learning international, nieopublikowana praca dyplomowa, napisana na Uniwersytecie Bielefeld, 2006. .
  7. Przybylska E. (red.), Dydaktyka i metodyka edukacji dorosłych. Materiały dydaktyczne do zajęć z teorii i praktyki, KOWEZiU, Warszawa 2004. .
  8. Schulmeister R., Lernplattformen für das virtuelle Lernen. Evaluation und Didaktik, Oldenburg Wissenschaftsverlag GmbH, Monachium-Wiedeń 2003. .
  9. Siebert H., Vernetztes Lernen. Systemisch-konstruktivistische Methoden der Bildungsarbeit, Neuwied Luchterhand, 2003. .
  10. Swertz Ch., Didaktisches Design: Ein Leitfaden für den Aufbau hypermedialer Lernsysteme mit der Web-Didaktik, [w:] N. Meder, Wissen und Bildung im Internet, Bertelsmann, Bielefeld 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu