BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tworzydło Dariusz (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie)
Tytuł
Budżetowanie projektów public relations
Budgeting of Public Relations Projects
Źródło
e-Finanse, 2006, nr 3, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Public relations, Finansowanie projektów
Public relations, Projects financing
Uwagi
Brak numeracji stron.
Abstrakt
Na poziomie akademickim i w praktyce gospodarczej stale poszukuje się nowych metod public relations. Ale nie tylko nowe metody odgrywają istotne znaczenie w komunikacji. Równie istotny jest proces budżetowania, bowiem od niego często zależy to, czy dany projekt zostanie wdrożony, czy też nie dojdzie do jego realizacji. Budżet, który niejednokrotnie w przypadku działań public relations jest ograniczany lub zmniejszany, w sytuacji, gdy ogólnie w firmie dokonuje się redukcji kosztów, jest często punktem newralgicznym negocjacji i rozmów prowadzonych pomiędzy pracownikami PR i zarządem firmy. (fragment tekstu)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Jefkins F., Yardin D., Public relations, M & E Pitman Publishing, London 1998.
  2. Trochimiuk P., Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations, [w:] Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, red. J. Olędzki, D. Tworzydło, PWN, Warszawa 2006.
  3. Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1734-039X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu