BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rzemieniak Magdalena (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Modele pomiaru efektywności kampanii reklamowych w internecie w dobie społeczeństwa informacyjnego
Measuring Models of the Effectiveness of Advertising Campaigns on the Internet in the Information Society
Źródło
Marketing i Rynek, 2014, nr 11 (CD), s. 565-571, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Efektywność, Pomiar efektywności, Kampanie reklamowe, Reklama w internecie, Społeczeństwo informacyjne
Internet, Effectiveness, Efficiency measurement, Advertising campaign, Internet advertising, Information society
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
W społeczeństwie informacyjnym szczególnym dobrem jest informacja pozyskiwana w szybki i nieskomplikowany sposób. Na przełomie kilku ostatnich lat, internet stał się jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej. Reklama internetowa zagościła już na stałe w kampaniach reklamowych zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw. Głównym celem artykułu jest prezentacja modelowych form oceny efektywności reklam realizowanych za pośrednictwem Internetu. (abstrakt oryginalny)

In the information society a particular good is information generated in the fast and uncomplicated way. Currently Internet became one of the main channels of marketing communication. Internet advertising is present in advertising campaigns both large and small businesses. The main goal of this paper is to present the model forms of advertising effectiveness evaluation in the Internet. The article poses the hypothesis that Internet advertising is an effective form of advertising. Verification of the hypothesis was the result of a study desk research, exploratory and experimental. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Calcott L., Weller B. (2012). The Definitive Guide to Google AdWords: Create Versatile and Powerful Marketing and Advertising Campaigns. New York: Apress.
  2. Danowski B., Makaruk M. (2009). Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW JAK SIĘ TO ROBI. Wydanie II. Gliwice: Helion.
  3. Gancarz-Wójcicka B. (2013). Biblia e-biznesu. Gliwice: Helion.
  4. Geddes B. (2010). Advanced Google AdWords. Indianapolis: Sybex.
  5. Guziur P. (2011). Marketing w Internecie - strategie dla małych i dużych firm. Gliwice: Helion.
  6. Herzberg A. (2007). Google Adsense. Poznaj sekrety Google. Gliwice: Złote Myśli.
  7. Holdren A. (2012). Google Adwords Skuteczna kampania reklamowa w Internecie. Gliwice: Helion.
  8. Jerkovic I. (2011). Wojownik SEO. Gliwice: Helion.
  9. Jerkovic M. (2013). Google Analytics dla marketingowców. Gliwice: Helion.
  10. Kryński M., (2014). Ocena efektywności reklamy internetowej. Lublin. Praca niepublikowana.
  11. Miller S. (2012). Piwik Web Analytics Essentials. Birmingham UK. Packt Publishing Ltd.
  12. Nowakowska-Grunt J. (2007). Selected martketing-logistics management concepts, Monographs No 7, The Faculty of Management Czestochowa University of Technology.
  13. The Rise of Adblocking Report, (data dostępu: 22.06.2014).
  14. https://adblockplus.org/en/about, (data dostępu: 22.06.2014).
  15. http://www.borbis.pl/blog/modele-rozliczen-internetowych-kampanii-reklamowych/, (data dostępu: 24.06.2014).
  16. http://pl.piwik.org/czym-jest-piwik/#mierz-cele-i-popraw-konwersje, (data dostępu: 28.06.2014).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu