BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żebrowski Jerzy (College of Management "Edukacja", Wrocław)
Tytuł
Działania public relations w biurze podróży "Itaka". Kreowanie wizerunku firmy w turystyce
Public Relations in "Itaka" Travel Agency. Creating the Image of a Firm in Tourism
Źródło
Gospodarka, Rynek, Edukacja, 2012, vol. 13, nr 3, s. 51-55, przypisy
Słowa kluczowe
Public relations, Przedsiębiorstwo turystyczne, Wizerunek przedsiębiorstwa, Reklama
Public relations, Tourist enterprises, Company image, Advertising
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
Artykuł omawia działania public relations, podejmowane w Biurze Podróży "Itaka" w celu tworzenia i podtrzymywania korzystnego wizerunku firmy. Analiza dotyczy kolejno: współpracy z mediami, zarządzania w sytuacjach kryzysowych, metod tworzenia tożsamości firmy, sponsoringu, komunikacji wewnętrznej i kompleksowej reklamy. Podawane są konkretne przykłady działań biura w każdym z tych sześciu obszarów. (abstrakt oryginalny)

The paper describes the public relations policy of the "Itaka" Travel Agency aimed to create and maintain the positive image of the company. The analysis comprises the following areas: media relations, crisis management, corporate identity, sponsoring, internal communication and complex advertising. The examples of activities are provided for each of the six fields in question. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. P. Kotler, J. Bowen, J.C.Makens et al, Marketing para turismo, Madrid 2005.
  2. J.E. Grunig, T.Hunt, Managing public relations, NewYork 1984.
  3. T. Sztucki, Encyklopedia marketingu, Warszawa 1998.
  4. J. Kaczmarek, A. Stasiak, B. Włodarczyk, Produkt turystyczny, Warszawa 2005.
  5. S.A. Bąk, Marketing w gospodarce turystycznej, Częstochowa 2000.
  6. D.E. Deuschl, Travel and Tourism Public Relations, Heinemann 2006.
  7. A. Panasiuk, Marketing usług turystycznych, Warszawa 2005.
  8. T. Soliński, J. Krupa, Rola public relations w procesie promocji produktu turystycznego, III Konferencja Naukowo-Techniczna "Błękitny San", Dubiecko, 21-22 kwietnia 2006.
  9. Sztuka public relations, Z doświadczeń polskich praktyków, Warszawa 2006.
  10. www. rmf24.pl [30.01.2011]
  11. www.itaka.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1509-5576
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu