BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bombol Małgorzata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Sikora Wojciech (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Analiza kompetencji świadomości biznesowej wśród pracowników działów sprzedaży na rynku FMCG w Polsce - wstęp do badań
The Need for Research and Analysis of Business Awareness Competencies Among Employees of Sales Department on the FMCG Market in Poland - the Assumptions and Methodology of Research
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2014, nr 337, s. 150-161, rys., bibliogr. 8 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe - kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych
Słowa kluczowe
Zachowania organizacyjne, Dobra konsumpcyjne, Rynek
Organisational behaviour, Consumer goods, Market
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule omówiona została koncepcja badania poziomu świadomości biznesowej wśród pracowników działu sprzedaży na rynku produktów FMCG. W efekcie system kompetencji został poszerzony o nowy obszar, tzw. kompetencję twardą, jaką jest świadomość biznesowa. Może ona być wykorzystywana w przedsiębiorstwach w wielu obszarach. Głównym jednak założeniem jest diagnoza obecnego poziomu świadomości biznesowej i jej systematyczny rozwój, mający na celu wzrost realizacji stanowiskowych KPI.(abstrakt oryginalny)

In the article a concept of testing the level of the business awareness amongst employees of a sales department on the market of products of FMCG is discussed. As a result, the system of competence is expanded for new so-called hard competence area that business awareness is. It can be used in enterprises in many areas. But the main idea is to diagnose the current level of business awareness and its systematic development aiming to increase the implementation of KPI bench.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Antczak Z. (red.), Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych: nowe role pracowników i menedżerów wiedzy, Difin, Warszawa 2013.
  2. Badania nad rozwojem świadomości biznesowej na rynku FMCG w latach 2009-2013, Marschall Polska Sp. z o.o., www.marschall-polska.pl.
  3. Badania potrzeb szkoleniowych w latach 2006-2013, Marschall Polska Sp. z o.o., www.marschall-polska.pl.
  4. FMCG Market Research Report Nielsen - national account channel trends Poland, www.nielsen.com.pl.
  5. Kwiatkowska-Ciotucha D., Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław 2013.
  6. Murray S., Robinson H., Graduates into sales - employer, student and university perspectives, ,,Education and Training" 2001, vol. 43.
  7. Nabi G.R., Bagley D., Graduates perceptions of transferable personal skills and future career preparation in the UK, ,,Education and Training" 1999, vol. 41, no. 4.
  8. Raport Konsument 2020. Odczytywanie znaków, Deloitte, http://www.deloitte.com/view/pl_PL/pl/uslugi/konsulting/3c0ed362055e7310VgnVCM2000001b56f00aRCRD.htm#
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu