BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trojnar Marzena M. (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, doktorant)
Tytuł
Wpływ segmentacji klientów zakładów ubezpieczeń na działalność gospodarczą
Segmentation of insurance customers and its influence upon business operation
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2007, z. 80, s. 142-156, tab., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Segmentacja klientów, Rynek ubezpieczeniowy
Customer segmentation, Insurance market
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem publikacji jest analiza znaczenia procesów segmentacji klientów w kontekście specyficznych cech rynku ubezpieczeń. Zdaniem Autorki realizacja procesów segmentacji ma coraz większe znaczenie dla wykorzystania szans rynkowych w procesie zarządzania strategicznego instytucji ubezpieczeniowych (abstrakt oryginalny)

the objective of the paper is to analyse the significance of customer segmentation processes in the specific context of the insurance market. according to the author, segmentation becomes increasingly important in utilising market opportunities in the process of strategic management in insurance companies.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. DM Review January 2002 Segmentation, Mass Customization, One-to-One Marketing and Segmentation-Doran J. Levy
  2. Gospodarowicz A., Zarządzanie bankiem komercyjnym, PWE, Warszawa 2000.
  3. Gryczka J., Granice organizacji - aspekty praktyczne, Zeszyt Naukowy Nr 72, SGH, Warszawa 2006.
  4. Hadyniak B., Marketing ubezpieczeniowy, w: Podstawy ubezpieczeń. Produkty, J. Monkiewicz, Poltext, Warszawa 2000.
  5. Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 2000.
  6. Mielcarek-Skowronek A., Fundusze Strukturalne źródłem wspierania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw, Zeszyt Naukowy Nr 72, SGH, Warszawa 2006.
  7. Penc J., Strategie zarządzania. Perspektywiczne myślenie. Systemowe działanie, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1997.
  8. Platonoff Lozano A., Sysko-Romańczuk S., Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw, Uniwersytet Szczeciński.
  9. Pociecha J., Metody statystyczne w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
  10. Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  11. Wieczorkiewicz A., Dąbrowska K., Poziom rozwoju sektora ubezpieczeń w Polsce na tle instytucji ubezpieczeniowych z obszaru UE, Studia Europejskie 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu