BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żabiński Ryszard (Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja we Wrocławiu)
Tytuł
Strategie produktowe na rynku medialnym
Product Strategies in the Media Market
Źródło
Gospodarka, Rynek, Edukacja, 2011, vol. 12, nr 3, s. 33-40, przypisy
Słowa kluczowe
Media, Rynek prasy, Strategia produktu, Marketing
Media, Press market, Product strategy, Marketing
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
W artykule przedstawiono sposoby kształtowania strategii produktowych przez firmy medialne (w tym zwłaszcza strategię segmentacji tematycznej dóbr medialnych) w latach 2008-2010, a więc w okresie wyraźnego pogorszenia czynników makroekonomicznych. Analizy najważniejszych tendencji na rynku medialnym, w układzie przedmiotowym, dokonano na przykładzie segmentów: dzienników, czasopism, radiowego, telewizyjnego i internetowego. (abstrakt oryginalny)

The article presents the methods of creating the product strategies by media companies (particularly thematic strategy of media goods) between 2008 and 2010. It was the period when macro-economic factors were deteriorating. The analysis (in the objective system) of the most important trends on the market media was illustrated with the example of journal segment, radio segment, television segment and Internet segment. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania Megapanel PBI/Gemius z listopada 2009 roku.
  2. Polskie Badania Internetu, Internet 2010, dodatek do miesięcznika "Press" 2010, nr 21, marzec, s. 26-27.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1509-5576
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu