BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Glapińska Iwona
Tytuł
Marketing obsługi pacjenta
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 74-75
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Marketing usług, Usługi medyczne, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Orientacja marketingowa, Marketing relacji
Customer service, Service marketing, Medical services, Health care institution, Marketing orientation, Relationship marketing
Abstrakt
Orientacja marketingowa w zakładzie opieki zdrowotnej oznacza podkreślenie roli pacjenta, nastawienie na jego potrzeby oraz rozwój i dbałość o prawidłowe relacje pomiędzy pacjentem a personelem placówki ochrony zdrowia. Konsekwencją takiego podejścia jest orientacja na pacjenta oraz podporządkowanie działalności placówki tak, aby w każdej sferze działania to pacjent był najważniejszy. Zatem bardzo ważne jest koncentrowanie się na świadczeniu usług zorientowanych na pacjenta, organizacji marketingu w placówce zdrowia, która pozwoli zaspokoić potrzebę pacjenta, gwarantując tym samym wysoką jakość obsługi. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Kotarbiński, Marketing w służbie zdrowia, Procesy przekształceń w ochronie zdrowia - szanse i zagrożenia, IPiS Warszawa 2001.
  2. K. Rogoziński, Nowy Marketing Usług, AE Poznań 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu