BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Leszczyńska Małgorzata
Tytuł
Marketingowa obsługa klienta na podstawie apteki "Magiczna"
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 85-86, rys.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Marketing usług, Usługi medyczne, Przedsiębiorstwo farmaceutyczne, Rynek farmaceutyczny, Apteki
Customer service, Service marketing, Medical services, Pharmaceutical company, Pharmaceutical market, Pharmacy
Abstrakt
Marketing to pojęcie bardzo popularne w naszych czasach wpisane na stałe w naszą rzeczywistość społeczno-gospodarczą. Określany w pojęciu nowoczesnym jako działalność ludzką, która zmierza do zaspokajania życzeń i pragnień nabywcy. Obsługa pacjenta zmierza tak naprawdę do budowania ścisłych relacji z klientem, budowania długotrwałych więzi. Uwaga aptek, które chcą budować więzi z pacjentami skoncentrowana jest na zintegrowaniu trzech elementów: marketingu, obsługi klienta oraz jakości. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Christopher, A. Payne, D. Ballantyne "Relationship Marketing: Bringing Quality, Customer Service nad Marketing together" Butterworth-Heinemann, Oxford, 1991.
  2. M. Urbaniak, A. Olczak, "Marketing B2B w praktyce gospodarczej", Difin, 2006.
  3. R. Fletcher, N. Barrett, "Embeddedness and the Evolution of Global Networks", Industrial Marketing ManagEment, Vol. 30, No. 7, October, 2001.
  4. R.R.M. Czinkota, M. Kotabe, "Marketing Management", South-Western College Publishing, Cincinnati, Ohio, 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu