BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalski Tomasz
Tytuł
Marketing usług w aptece
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 92-94
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Marketing usług, Apteki, Rynek farmaceutyczny, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia
Service marketing, Pharmacy, Pharmaceutical market, Medical services, Medical facilities
Abstrakt
"Apteka - placówka ochrony zdrowia publicznego, w której osoby uprawnione świadczą usługi farmaceutyczne społeczeństwu". (Prawo Farmaceutyczne Dz. U. Nr 126 z dnia 31.10.2001 r.) Powyższa definicja pomimo, że krótka, zawiera wiele treści. Apteka jest jedną z wielu placówek zajmujących się ochroną zdrowia, ale jej miejsce na tle pozostałych usług medycznych jest specyficzne. Nadrzędnym celem każdej apteki jest zdrowie pacjenta, a od świadczących swe usługi farmaceutów pacjenci oczekują nie tylko wydania leku, ale również uzyskania wyczerpującej porady farmaceutycznej. Apteka jest miejscem gdzie prowadzona jest szeroko rozumiana edukacja prozdrowotna i każdy człowiek powinien uzyskać kompletną odpowiedź na pytanie z dziedziny medycyny. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu