BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Marcin
Tytuł
Wewnętrzne normy jakościowe w organizacjach ochrony zdrowia
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 118-120
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Normy jakościowe, Placówki służby zdrowia, Jakość usług medycznych, Służba zdrowia, Badanie jakości usług
Quality standards, Medical facilities, Quality of medical services, Health service, Service quality tests
Abstrakt
Jakość i jej rozumienie w sektorze usług zarówno przez usługodawców jak i usługobiorców to nurtująca problematyka niedająca się wyjaśnić w kilku zdaniach. Złożoność pojęcia, ale również złożoność sektora usług są ściśle ze sobą związane. Jeśli chodzi o definicję jakości to nie ma sprecyzowanej definicji. Te, które dziś obowiązują zaczerpnięte są ze standardów ISO, które w swoich początkach dotyczyły tylko i wyłącznie sektora produkcyjnego. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. ISO - International Organization for Standardization.
  2. Zarządzanie komercyjną firmą medyczną, K. Perechuda, M. Kowalewski, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa 2008.
  3. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu