- Autor
- Pawlik Agata
- Tytuł
- Wdrażanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 do NZOZ Przychodnia Stomatologiczno-Lekarska Maria Naskręt Widziszewo
- Źródło
- Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 140-141, bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
- Słowa kluczowe
- Systemy jakości, Normy ISO 9001, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Placówki służby zdrowia, Jakość usług medycznych, Usługi medyczne
Quality systems, ISO 9001, Health care institution, Medical facilities, Quality of medical services, Medical services - Firma/Organizacja
- Przychodnia Stomatologiczno-Lekarska Maria Naskręt Widziszewo
- Abstrakt
- Przy pełnym zaangażowaniu ze strony kierownictwa i personelu polegającym między innymi na zidentyfikowaniu i ewentualnej poprawie dotychczas stosowanych procesów, a także uzupełnieniu ich wymogami normy jakościowej uważam za możliwe wprowadzenie systemu zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 do NZOZ Przychodnia Stomatologiczno-Lekarska Maria Naskręt Widziszewo. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Bibliografia
- L. Pawlik-Sobiecka [et al.], "Total Quality Management jako program zarządzania przez jakość w opiece zdrowotnej - szanse i bariery w kontekście przemian w ochronie zdrowia", ADV Clin Exp Med. 2007, nr 16.
- P. Dobski, "Systemy zapewnienia jakości w zakładach opieki zdrowotnej", materiały dydaktyczne Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja VI, Poznań 2009.
- P. Dobski, "Marketing usług medycznych", materiały dydaktyczne Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja VI, Poznań 2008/2009.
- "Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej", red. M. Dobska, K. Rogoziński, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
- Certyfikacja a akredytacja, www.firmainfo.pl, stan na: 16.02.2009 r.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-6465
- Język
- pol