BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jóźwiak Marta
Tytuł
Znacznie konstrukcji oferty w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 187-190
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Usługi medyczne, Oferta usługowa, Przewaga konkurencyjna, Służba zdrowia, Placówki służby zdrowia, Zarządzanie przez jakość
Medical services, Services offer, Competitive advantage, Health service, Medical facilities, Total Quality Management (TQM)
Abstrakt
Uzyskanie przewagi konkurencyjnej polega nie tylko na znalezieniu takich atutów, które poza oczywistym już argumentem jakości, skłonią potencjalnych klientów do skorzystania z oferty, ale i na różnicowaniu oferty dla potencjalnych klientów jak i dla klientów stałych. Przy konstrukcji oferty, kadry zarządzające muszą cały czas też mieć na uwadze, iż nie jest możliwe zbudowanie doskonałej oferty, która w niezmienionej formule może służyć wiele lat. To narzędzie, które musi podążać nie tylko za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, ale nawet o jeden krok je wyprzedzać. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Nowotarska-Romaniak, Marketing usług zdrowotnych, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2001.
  2. K. Krot, Jakość i marketing usług medycznych, Wolters Kluwer Polska Sp. z.o.o., Warszawa 2008.
  3. B. Nowotarska-Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
  4. H. Mruk, B. Pilarska, H. Szulce, Marketing, Uwarunkowania i instrumenty, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2005.
  5. A. Czubała, A. Jonas, T. Smoleń, J. Wiktor, Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna WOLTERS KLUWER POLSKA, Kraków 2006.
  6. M. Dobska, K. Rogoziński, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu