BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Kwestie personalne we współczesnej firmie
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 11, s. 13-18, rys., tab.
Słowa kluczowe
Marketing personalny, Struktura organizacyjna
Personnel marketing, Organisational structure
Abstrakt
Marketing personalny, jako względnie młoda dyscyplina nauki nie znajduje jeszcze odzwierciedlenia w praktyce w tworzeniu komórek organizacyjnych, których pracownicy realizowaliby kompleksowy proces marketingowy adresowany do potencjalnych i aktualnych pracowników. Dlatego, rozpatrując zagadnienia związane z szeroko rozumianym kształtowaniem systemu społecznego firmy, należy skupić uwagę na istniejących w przedsiębiorstwach komórkach organizacyjnych powołanych do zarządzania zasobami ludzkimi, które najczęściej noszą nazwę działów kadr lub działów personalnych. Mogą one stanowić wyjściową bazę zbudowania docelowych ram organizacyjnych marketingu personalnego, tym bardziej, że osoby zatrudnione w komórkach personalnych spełniają wiele funkcji, które są składowymi kompleksowego marketingu kadrowego. Mają zatem pewne doświadczenie związane z budowaniem systemu społecznego firmy, co może ułatwić podjęcie działań z zakresu omawianej koncepcji. W Polsce bowiem nie ma jeszcze specjalistów mających odpowiednie przygotowanie merytoryczne w tej dziedzinie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu