BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Maciej
Tytuł
Ważność celów w przedsiębiorstwie
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 11, s. 34-38, rys., tab., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Cele przedsiębiorstwa, Organizacja przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Jakość
Corporate objectives, Enterprise organisation, Enterprise management, Quality
Abstrakt
Mimo pojawiających się trudności w określaniu ważności celów, często warto podejmować ten trud, gdyż tworzenie hierarchii celów ułatwia decydowanie o kolejności podejmowania działań w przedsiębiorstwie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Borys T.: Kategoria jakości w statystycznej analizie porównawczej. Wydawnictwo Uczelniane AE we Wrocławiu. Wrocław 1984.
  2. Kaczmarczyk S.: Badania Marketingowe - metody i techniki. PWE, Warszawa 1996.
  3. Kapera K.: Szeregowanie obiektów gospodarczych w świetle kryteriów jakości. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2002, nr 6, s. 76-84.
  4. Kolman R.: Ilościowe określanie jakości. PWE, Warszawa 1973.
  5. Kolman R: Inżynieria jakości. PWE, Warszawa 1992.
  6. Kotarbiński T.: Traktat o dobrej robocie. Ossolineum, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1982.
  7. Pluta W.: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w modelowaniu informacji ekonomicznej kombinatu przemysłowego. Praca habilitacyjna. Prace naukowe AE we Wrocławiu, Wrocław 1979, nr 156.
  8. Szafrański M.: Model działania w ujęciu jakościowym. W: Zeszyty naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. Zeszyt 12. Gliwice 2002, s. 351-359.
  9. Szafrański M.: Skuteczność działania. Problemy Jakości, 3/2003, s. 23-28.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu