BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niedziółka Dariusz (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, doktorant)
Tytuł
Wykorzystanie firmowych stron internetowych w relacjach inwestorskich przez spółki notowane w Polsce - wyniki badań empirycznych
Using company websites in investor relations by companies quoted in Poland - Results of empirical research
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2007, z. 77, s. 137-155, wykr., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Wizerunek inwestora, Komunikowanie przedsiębiorstwo-otoczenie, Komunikowanie w internecie
Investor's reputation, Communication company-environment, Communication on the Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W publikacji przedstawiono wyniki badań zawartości firmowych stron internetowych spółek i ich użyteczności dla inwestorów. Badania były przeprowadzone dwukrotnie, a ich przedmiotem były firmowe strony internetowe wszystkich spółek notowanych na GPW w Warszawie. (abstrakt oryginalny)

The paper presents results of the research on contents of company websites, and on their usefulness to investors. the research was conducted twice, involving all companies quoted at the warsaw Stock Exchange.(short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chow A., IROn the Internet... Catch them on the Net!, "Finance Asia", 2003, No. 4.
  2. Healy P. M., Palepu K. G., AReview of the Empirical Disclosure Literature, Graduate School of Business, Harvard University, Boston, MA2000.
  3. Pearce J. A., The Company Mission As a Strategic Tool, "Sloan Management Review", 1982.
  4. Toftoy C. N., Chatterjee J., The Value of Mission Statements for Small Businesses, School of Business & Public Management, Washington, DC2001.
  5. Pioch J., Polityka dywidend w teorii i praktyce, w: Indywidualni inwestorzy na rynku finansowym, pod red. D. Dziawgo, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu