BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek Jolanta (Politechnika Koszalińska), Kasperska Ewa (Politechnika Koszalińska)
Tytuł
Markowy produkt turystyczny regionu na przykładzie Ogrodów Tematycznych Hortulus w Dobrzycy
Branded Tourist Product of the Region on the Example of Theme Gardens in Dobrzyca
Źródło
Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, 2014, nr 18, s. 109-122, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Produkt turystyczny, Promocja, Wizerunek miasta
Tourist product, Promotion, City image
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono społeczne, ekonomiczne i ekologiczne korzyści wynikające z istnienia markowego produktu turystycznego na obszarach wiejskich. Zaprezentowano przykład markowego produktu turystycznego, jakim są Ogrody Hortulus w Dobrzycy. Ukazano działania marketingowe związane z rozwojem produktu i ich wpływ na kształtowanie wizerunku turystycznego Pomorza Środkowego. (abstrakt oryginalny)

The article presents the social, economic and environmental benefits resulting from the existence of a branded touristic product in rural areas. An example of the branded tourist product are Hortulus Gardens in Dobrzyca. The article shows marketing activities related to development of product and their influence on the forming of the tourism image of the Central Pomerania. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
  2. Mazurek J., Uwarunkowania rozwoju agroturystyki na obszarach wiejskich gmin Pobrzeża Koszalińskiego, Uniwersytet Gdański, Regiony Nadmorskie nr 16, Gdynia-Pelplin 2008.
  3. Moroz A., Jak się tworzy marki? Praktyczne wskazówki dotyczące procesu kreacji marki, "Przegląd Organizacji" nr 3/2008.
  4. Szromnik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007.
  5. Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje. Zasady. Metody. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998.
  6. Tumiłowicz J., Strefy klimatyczne dla uprawy drzew i krzewów w Polsce, "Szkółkarstwo" nr 4/2000.
  7. Wunder S., Ecotourism and economic incentives - an empirical approach, "Ecological Economics" no. 32/2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2300-1232
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu