BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lubina Ewa
Tytuł
Rola emocji w procesie kształcenia na odległość
Źródło
e-mentor, 2005, nr 3, s. 22-26, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Edukacja elektroniczna, Psychologia
e-learning, e-education, Psychology
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Procesy kształcenia zawierają bardzo silny komponent emocjonalny. Emocje towarzyszą studiowaniu zarówno w warunkach tradycyjnych, jak i w warunkach edukacji na odległość. Ich wartość dla skuteczności procesu jest nieoceniona, choć równie często utrudniają one jego przebieg, powodując spadek efektywności. Warto zatem zwrócić uwagę na przebieg zjawisk emocjonalnych w kształceniu na odległość, zwłaszcza że model e-edukacji jest w fazie rozwoju i doskonalenia. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Lewis M.J., Haviland-Jones J.M. (red.), Psychologia emocji, GWP, Gdańsk 2005.
  2. Maruszewski T., Psychologia poznania, GWP, Gdańsk 2001.
  3. Mietzel G., Psychologia kształcenia, GWP, Gdańsk 2002.
  4. Myers D.G., Zysk i S-ka, Poznań 2003.
  5. Parrot Ferrod W., Spackman M.P., Emocje i pamięć, [w:] M. Lewis, J.M. Haviland-Jones (red.), Psychologia emocji, GWP, Gdańsk 2005.
  6. Piskorz Z., Zaleśkiewicz T., Psychologia umysłu, GWP, Gdańsk 2003.
  7. Wallace P., Psychologia internetu, PWN, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu