BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chojnowski Marcin (Uniwersytet Szczeciński), Ładny Piotr (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Rynek e-commerce'u w Polsce. Analiza korzyści z wykorzystania sklepów internetowych w dobie gospodarki elektronicznej
E-Commerce Market in Poland. Analysis of the Benefits of Using On-Line Shops in the Era of Electronic Commerce
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 68, s. 143-150, rys., tab., bibliogr.5 poz.
Tytuł własny numeru
Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Biznes elektroniczny, Gospodarka cyfrowa, Sprzedaż internetowa
Internet shopping, e-business, Digital economy, Internet sale
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Handel elektroniczny obejmujący sprzedaż dóbr i usług za pośrednictwem sieci teleinformatycznych jest jednym z najszybciej rozwijających się działów gospodarki globalnej. Jednym z podstawowych elementów warunkujących możliwość realizacji transakcji drogą elektroniczną jest odpowiedni poziom rozwoju infrastruktury teleinformatycznej, w tym przede wszystkim sieci Internet, a także dostępność tej infrastruktury i poziom jej wykorzystania przez obywateli i podmioty gospodarcze. (fragment tekstu)

Electronic commerce is undergoing rapid development. The share of on-line sales in total revenues from trade with each year getting bigger. Therefore, it is noted the growing interest in this form of sale. The article discusses the state of conditions and the potential benefits of implementing Internet sales channel in the form of an on-line store. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. http://www.euromonitor.com
  2. http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1521/Raport.ecommerce.201 0.html
  3. http://www.internetworldstats.com/top25.htm
  4. http://www.sklepy24.pl/raport_e-handel_2009
  5. http://www.smb.pl/public/www/content/File/e-commerce2010_SMB.doc
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu