BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska-Woś Magdalena (Politechnika Gdańska)
Tytuł
Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej
Search Engine Marketing as the Important Marketing Communication Tool
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 68, s. 649-657, rys., bibliogr.8 poz.
Tytuł własny numeru
Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2
Słowa kluczowe
Wiedza w organizacji, Przewaga konkurencyjna, Komunikowanie marketingowe
Knowledge in organization, Competitive advantage, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Zakres możliwości, jakie stwarza organizacjom dialog z klientami za pośrednictwem sieci, jest wręcz nieograniczony. Obecnie trudno wyobrazić sobie życie codzienne oraz pracę bez Internetu. Za pośrednictwem sieci można rozmawiać z bliskimi, słuchać muzyki i oglądać filmy, robić zakupy i wymieniać myśli na temat firm oraz produktów lub uzyskać dostęp do interesujących informacji. Prawie każda firma odnosząca sukcesy w gospodarce internetowej wykorzystuje interaktywność w kontaktach ze swoimi najważniejszymi klientami. Jednakże w sytuacji, gdy w Sieci można znaleźć dziesiątki lub setki miliardów stron internetowych1, nawet najbardziej interesujący serwis sieciowy, aby dotrzeć do użytkowników, musi stosować techniki pozycjonowania. (fragment tekstu)

Marketing communications on the Internet must include search engine marketing (SEM). Company's online presence is complicated with organic search, pay-per-click ads, keyword phrase positioning, relevant inbound links, and the impact of site content. Web positioning attempts to improve rankings for relevant keywords in search engine results by improving a website's structure, content, and relevant backlink count. The most important is website positioning costs a lot less than most other ways of marketing communications tools on the Internet. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania gemiusTraffic (27.12.2010 - 2.01.2011), http://www.ranking.pl
  2. Garapich A., Kowalczyk P., Połóg I., Rówińska M., Sobolewski J.: Raport strategiczny IAB Polska. Internet 2008. Polska, Europa, Świat, IAB Polska & PricewaterhouseCoopers, VFP Communications, Warszawa, maj-czerwiec 2009.
  3. Google, http://www.google.pl
  4. Kaznowski D., Kowalczyk P., Rówińska M., Sobolewski J.: Raport strategiczny IAB Polska. Internet 2007. Polska, Europa, Świat, IAB Polska & PricewaterhouseCoopers, maj 2008.
  5. Kurs HTML, http://www.kurshtml.boo.pl
  6. Wątła A. (red.): Raport strategiczny IAB Polska. Internet 2009. Polska, Europa, Świat, IAB Polska & PricewaterhouseCoopers, VFP Communications, Warszawa, czerwiec 2010.
  7. SmartContext, http://www.smartcontext.pl
  8. Wikipedia. Wolna encyklopedia, http://pl.wikipedia.org
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu