BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sibińska Anna (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Przydatność kryteriów segmentacyjnych banków w identyfikowaniu potrzeb finansowych MSP
Źródło
Współczesne Zarządzanie, 2004, nr 3, s. 60-68, tab., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Banki, Segmentacja rynku, Kryteria segmentacji rynku, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Wyniki badań
Banks, Market segmentation, Criteria for market segmentation, Small business, Research results
Kraj/Region
Wielka Brytania, Polska
United Kingdom, Poland
Abstrakt
Celem artykułu jest identyfikacja kryteriów segmentacyjnych stosowanych przez banki w odniesieniu do rynku MSP, jak również ocena ich przydatności. W artykule dokonano przeglądu kryteriów wykorzystywanych na rynku przedsiębiorstw. Przedstawiono te, które stosowane są przez banki działające w Polsce, a dla celów porównawczych opisano zmienne segmentacyjne stosowane na rynku brytyjskim, uważanym za wzorcowy w odniesieniu do małych i średnich przedsiębiorstw (banki na nim działające odegrały znaczącą rolę w kształtowaniu sektora small businessu). (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grzegorczyk W., Marketing bankowy. Podręcznik, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1999.
  2. Raport z badań przeprowadzony przez firmę BCG w 1999 r. dla z banku działającego na brytyjskim rynku MSP, materiał niepublikowany.
  3. Raport z badań własnych przeprowadzanych w okresie kwiecień listopad 2002, materiał niepublikowany.
  4. Sibińska A., Poznać i zrozumieć przedsiębiorcę, "Manager" 2001, nr 3.
  5. Żurawik B., Żurawik W., Marketing usług finansowych, WN PWN, Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1643-5494
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu