BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barańska-Fischer Mirella (Politechnika Łódzka), Szymański Grzegorz (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych
The Usage of Interpersonal Communication Technology in Polish E-Shops
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 219-228
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Handel elektroniczny, Komunikowanie interpersonalne
Internet shopping, e-commerce, Interpersonal communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Techniki komunikacji interpersonalnej znacznie wzbogaciły się o nowe systemy po upowszechnieniu Internetu. Do tradycyjnych form, jak telefon czy kontakt osobisty, doszedł e-mail oraz coraz powszechniejsze w zastosowaniu komunikatory internetowe. Czy jednak szybkość i niska cena komunikacji za pomocą sieci jest w stanie "wyprzeć" tradycyjne formy z telefonią komórkową na czele? Jakie formy są najpopularniejsze wśród polskich e-klientów? Na te i inne kwestie odpowiedź stanowi niniejszy artykuł.(abstrakt autora)

Popularization of the internet has allowed introducing new communication systems. In addition to traditional forms, such as telephone or personal contact was introduction of an e-mail and instant messaging tools. Is the speed of transmission and low costs of communication of the internet able to "displace" the traditional form, including cellular phones? What forms are most popular among Polish e-customers? These and other aspects are answered in the paper.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Łebkowski, E-wizerunek, internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie, Helion, Gliwice 2009.
  2. J. Altkorn, Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2003.
  3. P. Frankowski, A. Juneja, Serwisy społecznościowe, budowa, administracja i moderacja, Helion, Gliwice 2009.
  4. G. Szymański, M. Barańska-Fischer, Aplikacje nowoczesnej komunikacji, w: Marketing przyszłości, Trendy. Strategie. Instrumenty - Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej; red. G. Rosa, A. Smalec, Zeszyty Naukowe nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009, s. 596-604.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu