BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska-Woś Magdalena (Politechnika Gdańska)
Tytuł
Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w internecie
New Possibilities of Development of the Marketing Communication in the Internet
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 307-316, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Internet, Komunikowanie w internecie, Kanały informacyjne
Marketing communication, Internet, Communication on the Internet, Communication channels
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, aby mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych. (abstrakt autora)

More and more businesses become aware that not only a lower price is an incentive to take advantage of the on-line shop offer. Effective communication of the information to the present and prospective customers proves much a bigger problem. Once the targets have already been specified, it is important to make the right choice of the activities whose employment will condition attaining of the best results in reaching the specific target groups.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Tkaczyk, Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach, red. I. Rudawska, M. Soboń, Wyd. Difin, Warszawa 2009.
  2. P. Frankowski, A. Juneja, Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja, Helion, Gliwice 2009.
  3. Sokół, R. Sokół, Blog więcej niŜ internetowy pamiętnik, Helion, Gliwice 2008.
  4. K. Łazowska-Widz, Blogi jako narzędzie komunikacji marketingowej w świetle badań empirycznych, "Świat Marketingu", Grudzień 2007, www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer =598602.
  5. J.M. Zając, A. Kusta, P. Janczewski, T. Wierzbowska, Motywacje, zachowania i poglądy autorów i czytelników blogów, "Gemius SA & Blox.pl", Warszawa 2007, s. 5.
  6. G. Mazurek, Blog jako narzędzie marketingowe, "Marketing w Praktyce", wrzesień 2004, http://marketing.org.pl/index.php/act=9/com ment=1.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu