BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pluta-Olearnik Mirosława (Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu), Krajewska-Smardz Anna (Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)
Tytuł
Wykorzystanie internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań
Usage of the Internet in Communications Between the University and Graduates Based on Research
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 363-375, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Komunikowanie w internecie, Internet, Relacje międzyludzkie, Informatyzacja szkoły wyższej, Absolwenci szkół wyższych, Studenci
Communication on the Internet, Internet, Interpersonal relations, Computerization of higher education facilities, Higher education graduates, Students
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące budowania relacji uczelni z absolwentami. Ocenie zostały poddane tradycyjne i nowoczesne formy komunikowania się uczelni z absolwentami. Opracowanie jest próbą odpowiedzi na pytanie, na ile wykorzystanie przez uczelnię Internetu przyczynia się do poprawy relacji z jej absolwentami. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the results of research concerning building relations between university and graduates. Traditional and modern forms of communication have been assessed. This paper attempts to answer the question to what extend the usage of the internet contributes to improving relations between universities and graduates.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem, red. M. Pluta-Olearnik, Difin, Warszawa 2009.
  2. Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2006.
  3. Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych, red. M. Pindelski, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2009.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu