BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Jolanta (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie)
Tytuł
Facebook jako narzędzie Wom marketingu
Facebook as a Medium of Wom Marketing Tool
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 389-399, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Media komunikowania, Komunikowanie w internecie, Marketing
Web portals, Social networking, Media communication, Communication on the Internet, Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie możliwości wykorzystania na gruncie marketingu mediów społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem działań bazujących na komunikacji nieformalnej (niekontrolowanej). W artykule przedstawiono zasady projektowania kampanii WOM marketingu i wskazano jej implementację na gruncie serwisów społecznościowych. (abstrakt autora)

The paper aims to identify possible use of social media in marketing on the example of Facebook, with particular emphasis on actions based on informal (uncontrolled) communication. The paper presents the design principles of WOM marketing campaign and indicates its implementation in the social networking sites.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Balter, J. Butman, Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego, One Press, Warszawa 2007.
  2. R. Levine, D. Searls, Ch. Locke, D. Weinberger, Manifest www.cluetrain.com. Koniec ery tradycyjnego biznesu, WIG Press. Warszawa 2000.
  3. Społeczności na świecie, Poradnik - Społeczności, IAB, "Media i Marketing Polska", sierpień- wrzesień 2009, s. 5.
  4. M. Stelzner, Social Media Marketing Industry Report, How Social Marketers are Using Social Media to Grow Their Business, marzec 2009.
  5. Poradnik - Społeczności, IAB, "Media i Marketing Polska", sierpień-wrzesień 2009, s . 16.
  6. A. Schueller, T. Schwartz, Leitfaden WOM Marketing, Marketing Boerse, Hamburg, 2010.
  7. J. Nikodemska, Jak nas psuje Facebóg, "Focus", luty 2011.
  8. Ch. Dellarocas, The Digitization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanism, "Management Science" Vol. 49, No. 10, October 2003, s. 1407-1424.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu