BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wójcik Jacek (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim
Innovations in Marketing Communication of Stores on the Consumer Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 413-420
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Innowacje, Komunikowanie marketingowe, Konsumpcja
Innovations, Marketing communication, Consumption
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. information communication technology - ICT) spowodował, że w handlu detalicznym powstało wiele nowych możliwości prowadzenia działań promocyjnych podczas dokonywania zakupów przez klienta. W opracowaniu podjęto próbę scharakteryzowania najważniejszych innowacji w komunikacji marketingowej sklepów. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje wprowadzane przez sklepy funkcjonujące na rynku tradycyjnym.(abstrakt autora)

Due to the development of information-communication technologies (ICT) a lot of new opportunities of executing promotional actions in retail have arisen, especially during the clients purchase process. This study is an attempt of characterization concerning the most important innovations in marketing communication of the stores. It is focused mainly on innovations implemented by stores, functioning on the traditional market. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu