BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołąb-Andrzejak Edyta (Politechnika Gdańska)
Tytuł
Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych
Behavior of Young Consumers of Educational Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 481-489, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Edukacja
Consumer behaviour, Education
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych na studentach studiów I stopnia Politechniki Gdańskiej. Badania dotyczyły określenia oczekiwań studentów I stopnia w zakresie studiów II stopnia. Miały służyć przewidzeniu zachowań kandydatów na studia. Poznanie motywów ich postępowania w zakresie podejmowania decyzji o wyborze studiów II stopnia pozwoliło na podjęcie właściwych kroków - z punktu widzenia ich potrzeb i oczekiwań informacyjnych.(abstrakt autora)

The paper presents the results of a research conducted on students of first degree studies from Technical University of Gdansk. The research concerned the determination of students' expectations of the second degree studies. They were aimed to predict the behavior of candidates for postgraduate courses. Understanding their motives in taking decisions on the second degree studies allowed to take the appropriate steps - from the perspective of their informational needs and expectations.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.
  2. J. Otto, Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001.
  3. M. Mitręga, Marketing relacji. Teoria i praktyka, Wydawnictwa Fachowe Cedewu.pl, Warszawa 2008.
  4. E. Gołąb, Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009, w: Komunikacja rynkowa. Skuteczne narzędzia i obszary zastosowania, red. B. Pilarczyk, Z. Waśkowski, Zeszyty Naukowe nr 136, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2010, s. 321-331.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu